
Kategorie
zainteresowania
Dostępność
Cena
-
od
do
Nowość
Promocja
Już dawno potwierdzono, że to właśnie nauka poprzez zabawę pozwala na wzmożony rozwój najmłodszych. Warto wybierać sprawdzone zabawki, które będą wspierały ich rozwój. Dlatego należy podsuwać im zabawki kreatywne, które wymagają od nich pełnego zaangażowania.

Domy zwierząt
Gdzie mieszka krowa? Czy rak ma dom? Edukacyjne puzzle Czyj to dom pomogą dziecku rozszeżyć wiadomości na temat świata zwierząt. Układanka ćwiczy pamięć, koncentrację i spostrzegawczość. Podczas zabawy dziecko ćwiczy koordynację wzrokowo - ruchową i rozwija percepcję wzrokową. Zaprowadź zwierzęta do ich domów, a potem opowiedz nam o tym.
Zawartość pudełka:
25 puzzli zwierząt
25 domów zwierząt
instrukcję
Produkt przeznaczony dla dzieci powyżej 3 roku życia.

Miny jak cytryny
Zabawa polega na tworzeniu min z kart tak, aby 2 osoba w określonym czasie odgadła o jaką minę chodzi. Gra zapewnia doskonałą zabawę i dużo śmiechu co ma wpływ na lepsze samopoczucie.
Zawartość pudełka:
55 zielonych kart
55 pomarańczowych kart
klepsydra
notes
instrukcja
Produkt dedykowany dla dzieci powyżej 4 roku życia.

Puzzle wielowarstwowe motyl to drewniane , pięknie wykonane edukacyjne puzzle dla najmłodszych. Dziecko układając kolejno 4 warstwy puzzli widzi jak larwa zamienia się w pięknego motyla.
Podczas układania puzzli:
Dziecko poznaje cykl rozwojowy motyla
Ćwiczy koncentrację
Ćwiczy koordynację oko - ręka
Wymiary: 24 cm x 24 cm
Produkt przeznaczony dla dzieci powyżej 3 roku życia.

Sylaby puzzle
Co przedstawia wylosowany obrazek? Znajdż sylaby z których składa się dany wyraz i połącz puzzle. Kto ułoży wyraz jako pierwszy wygrywa! Gra zapewnia trening pamięci i spostrzegawczości.
Zawartość pudełka:
75 puzzli
instrukcja
Produkt dedykowany dla dzieci powyżej 5 roku życia.

Memo dźwiękowe
Przebieg gry:
Gramy zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Najmłodszy gracz zaczyna, najpierw wyciąga
kartę, potem naciska przycisk dźwiękowy na planszy.
Jeśli dźwięk odpowiada obrazkowi, wygrywa kartę i kładzie żeton na przycisku dźwiękowym.
Jeśli dźwięk nie odpowiada obrazkowi, odkłada zakrytą kartę ponownie w to samo miejsce,
a kolejka przechodzi na następnego gracza.
Za każdym razem, gracze próbują zapamiętać rozmieszczenie dźwięków i kart.
Kto wygrywa?
Gra kończy się, gdy wszystkie karty zostaną rozdane, a przyciski pokryte żetonami.
Gracz, który posiada najwięcej kart, wygrywa grę.
Wymiary opakowania: 21,5x21,5x4 cm.
Gra przeznaczona jest dla dzieci powyżej 4. roku życia
Edukacyjne zabawki dla dzieci - z myślą o ich rozwoju
W naszej ofercie znajdą Państwo rozmaite pomoce edukacyjne, dzięki którym nauka nie jest nudna i nie zniechęca dziecka. Wręcz przeciwnie! Wybierając zabawki dla dzieci z naszej oferty, takie jak układanki z cyferkami, alfabet w formie koralików czy zestaw chemicznych eksperymentów, pozwalamy najmłodszym bawić się, ale jednocześnie zdobywać umiejętności z zakresu motoryki ruchowej, wiedzę oraz wspierać procesy koncentracji uwagi czy pamięci. Co więcej, zabawki edukacyjne dla dzieci mogą być szaloną rozrywką, która jest przy tym w pełni bezpieczna dla najmłodszych.
Jakie zabawki edukacyjne warto wybrać?
Zachęcamy do poznania szerokiej oferty dostępnej w sklepie Kabum. Nasza propozycja kierowana jest do najmłodszych, jednak warto wiedzieć, że zabawki edukacyjne dla dziecka jak i zabawki sensoryczne nabywane są przecież w pierwszej kolejności przez rodziców i pedagogów. To dorośli wybierają akcesoria, którymi bawią się i przy pomocy których uczą dzieci. Najlepszym wyborem są zabawki edukacyjne. Warszawa jest kolejnym miastem, w którym dzięki Kabum jest ich tak duży wybór. Zabawki dla dzieci, jeśli tylko zostaną dopasowane odpowiednio do wieku czy zainteresowań maluchów, śmiało zastępują tradycyjne elementy nauczania. To szansa na zachęcanie do poznawania świata, otaczającej rzeczywistości, ale zdobywania też kolejnych umiejętności, wiedzy i sprawności – właśnie taki efekt dają pomoce edukacyjne dla dzieci. Kabum zachęca do wpływania na rozwój najmłodszych przy zastosowaniu ciekawych i przyjemnych dla małych uczniów rozwiązań.